Sunday, May 22, 2011

siapakah dihatiku....




okeh...smalam aku baca novel ni selepas dipunggah daripada almari novel...
setelah dipilih2 so aku choose nak baca buku nih.... nampak cam cite kanak2 jek bila tgk cover dia..tuh..hihihihi tapi novel ni not bad arr.. setiap page aksi romantika ajer..hihihi ...punyerlah manis
novel ni sampaikan aku tido semalam kul 4 pagi... mata dah ngantuk tapi sayang nak tinggal page ni untuk zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....hihihihihi so berbekalkan lampu handset aku baca dalam gelap.... hihihi bersemangat waja..lagipun senang and khusyuk sket bila baca coz en hapishque sudah zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......nite dear...

cite nih best sgt  sampaikan membuatkan aku plak yang rasa excited untuk mintak en hapish panggil aku sayang, sama cam panggilan BF dia guna untuk gurl tuh..hihihih aku kul 3.30 pg msg apiz gtau suh pggil aku sayang..hahahahaha.... tapi xde balasan sbb dia dah leeenaaaaa....alahai kelakar plak rasanya..hahahahha boleh dikatakan  novel ni sgt ringan lah sbb dan lama aku asyik baca novel heavy so sekali sekala baca yang ringan agak ok gak ar rasa hatiku.. tersenyum2 tersipu2 dalam gelap..hahahahhaa 

so aku suggeastkan pada kowang yang nak baca novel boleh lah pilih untuk baca novel ini...
boleh lah membuatkan kalian tersenyum shimpul... hihihih... nanti aku nak suh en hapish baca novel nih
hahahahaha...en hapish sila bersiap sedia tau tau tau tau tau tau haahahahahhaha


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails